E-LEARNING PLATFORMEN

Bouwen van e-learning platformen

Goede e-learning platformen zijn harder nodig dan ooit. Niet alleen omdat leren in spelvorm (gamification) leuk is om te doen en een erg effectieve manier van leren is. Ook omdat de noodzaak tot leren op afstand steeds groter is en wordt. Niet elke educatieve uitgever of opleidingsinstantie heeft echter de technische kennis in huis om zelf leerlingsoftware te ontwikkelen. Het inschakelen van een externe partij kan in dat geval uitkomst bieden. GO! Grafi Offshore heeft veel ervaring met het produceren van digitaal lesmateriaal, games en applicaties in HTML5. Meerdere Nederlandse en Vlaamse educatieve uitgeverijen hebben ons al ingezet voor het produceren van e-learning applicaties en huiswerkplatformen.

CMS, LMS & API koppelingen

Een oefening (asset) van een letter- of rekenspel staat niet op zichzelf. Zij zijn vaak onderdeel van een groter aanbod aan assets en games, die op hun beurt weer gekoppeld zijn aan een Content Management Systeem (CMS) en een Leerling Management Systeem (LMS). Voor een vloeiende uitwisseling van informatie en data zijn deze systemen aan elkaar gekoppeld via API’s. Dankzij onze ervaring begrijpen wij hoe deze systemen gebouwd en aan elkaar gekoppeld moeten worden. Wij begrijpen de techniek. Daardoor kunt u zich volledig focussen op de inhoud.

Overzichtelijke en flexibele ontwikkelmethode

Bij het bouwen van e-learning platformen werken wij volgens de SCRUM-methode. Dat betekent dat wij een project onderverdelen in kleine deelopdrachten, die wij in een vast ritme opleveren en testen. Bovendien stellen wij periodiek een overzicht op van de verwachtingen voor de volgende periode. Door deze werkwijze zijn status, voortgang en planning van de verschillende delen duidelijk en voorspelbaar.

Complexe projecten succesvol afronden

Onze developers hebben niet alleen de technische kennis om de software volgens de richtlijnen van de uitgeverij te ontwikkelen, ze komen ook met oplossingen vóórdat een probleem ontstaat. Zij stellen de juiste vragen op het juiste moment of verzamelen zelf in een vroeg stadium de nodige informatie voor de oplossing. Doordat wij vele gelijksoortige projecten voor educatieve uitgeverijen gedaan hebben, is het voor iedereen binnen onze organisatie helder wat de succesfactoren van goed werkende e-learning platformen en educatieve games zijn.

Aantrekkelijke tarieven voor het bouwen van e-learning projecten

Over onze tarieven voor het bouwen van e-learning applicaties (HTML5 werkzaamheden) kunnen wij kort zijn: deze zijn aantrekkelijk! Bekijk onze tarievenpagina voor meer informatie.

Meer weten over onze e-learning diensten?

Neem contact met ons op: +31 (0)168 476 144. Materialen aanleveren voor het maken van een offerte? Vraag naar de logingevens van onze ftp server of stuur ons bestanden via ons eigen WeTransfer kanaal.

Voorbeelden

Zwijsen Schatkist applicatie

Huiswerkplatform Bingel

e-Learning projecten in beeld

Vraag direct een offerte aan

Upload je bestanden en ontvang een prijsopgave op maat. Wij nemen snel contact met je op.